Skip to content Skip to footer
Norsk hurtigmatkjede med fokus på fersk, norsk laks

Pink Fish er en norsk hurtigmatkjede med fokus på fersk, norsk laks, med mottoetGood Food Fast. Siden oppstarten i 2017 har de vokst utover landets grenser.

Utover fokuset på fersk og rask kvalitetsmat er de opptatt av miljø og bærekraft, og har utviklet bestillings- og leveringsrutiner som minimerer matsvinn.

Med en sterk visuell identitet som spiller på farger fra havet og laksen har vi i løpet av samarbeidet vårt fått utarbeide webdesign til to nettsider, samt en hel del markedsføringsmateriell.

KundePink FishShare

Om prosjektet

Ved å kombinere fargene i profilen deres med en nøytral bakgrunn får maten virkelig poppe, og det blir ingen tvil om at maten Pink Fish serverer er fersk.

Etterhvert som de har blitt en internasjonal kjede har det også blitt behov for en flerspråklig nettside, med mulighet for ulike bestillingsportaler og lokale variasjoner i menyen.

Du kan se en kort videopresentasjon av prosjektet samt se et utvalg av skisser og bilder fra det ferdige designet.

Du kan også lese mer om prosessen vår rundt webdesign og programmering på egen underside.

Prosjektbilder